Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Θεσσαλονίκη

: 70 αποτελέσματα
Τσιμισκή 92, Θεσσαλονίκη, 54622, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Εγνατία 96, Θεσσαλονίκη, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Μελά Παύλου 26, 1ος όροφος, Θεσσαλονίκη, 54622, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Παπαναστασίου Αλέξανδρου 135, Θεσσαλονίκη, 54250, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Καραμανλή Κωνσταντίνου 153, Θεσσαλονίκη, 54249, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Βασιλίσσης Όλγας 166 & Ορμυλίας 10, Θεσσαλονίκη, 54646, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Μαλακοπής 2 & Παπάφη 141, Θεσσαλονίκη - Κάτω Τούμπα, 54453, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Εγνατίας 90, Θεσσαλονίκη - Κέντρο, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Μητροπόλεως 24, Θεσσαλονίκη, 54624, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Βελονισμός
Βοσπόρου 76 & Αρτάκης, Θεσσαλονίκη - Κάτω Τούμπα, 54454, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Πάρνηθος 31, Θεσσαλονίκη - Κάτω Τούμπα, 54453, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Πλατεία Δημοκρατίας 1, Θεσσαλονίκη - Βαρδάρης, 54629, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Καρόλου Ντηλ 18, Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη, 54623, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Ελ. Βενιζέλου 3, Καλαμαριά, 55133, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Αδριανουπόλεως 55, Καλαμαριά, 55133, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Μεγάλου Αλεξάνδρου 89, Εύοσμος, 56224, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Κομνηνών 68, Καλαμαριά, 55132, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κομνηνών 75, Καλαμαριά, 55132, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος
Πλάτωνος 52, 2ος όροφος, Εύοσμος, 56224, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Νικοπόλεως 45, Καλαμαριά, 55131, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Σελίδα:
1 2 3 4
 
Μοιράσου το:
 
     
 
 
Η μάχη με τα περιττά κιλά είναι σκληρή; Τότε, ένας διαιτολόγος - διατροφολόγος είναι ο πολύτιμος σύμμαχος που χρειάζεσαι! Οι καλύτεροι επαγγελματίες διαιτολόγοι, κλινικοί διαιτολόγοι, διατροφολόγοι, σύμβουλοι υγιεινής διατροφής - διαιτολογίας σε Θεσσαλονίκη θα φτιάξουν το προσωπικό σου διαιτολόγιο. Για το προσωπικό σου πρόγραμμα αδυνατίσματος σε Θεσσαλονίκη αναζήτησε τον δικό σου διαιτολόγο στην κατηγορία Διαιτολόγοι.
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ
Γιατί… με όποιον δάσκαλο καθίσει, τέτοια γράμματα θα μάθει Η παραπάνω φράση, θα έλεγε κανείς, ταιριάζει «γάντι» και στην περίπτωση της διατροφής ενός παιδιού. Με λίγα λόγια, κάθε γονέας αποτελεί «δάσκαλο»- πρότυπο διατροφής για το παιδί του. Ολο και περισσότερα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι γονείς παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των διατροφικών συνηθειών των παιδιών τους. Επίσης, φαίνεται ότι οι τροφικές προτιμήσεις των μικρών παιδιών μπορεί να σχετίζονται με τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους. Πώς μπορούμε λοιπόν ως γονείς να επηρεάσουμε θετικά τo διαιτολόγιο του παιδιού μας και να το οδηγήσουμε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Ενδεικτικά: Γινόμαστε το ζωντανό παράδειγμα. Λειτουργούμε ως θετικά πρότυπα, καταναλώνοντας ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Εμπλέκουμε το παιδί μας στα ψώνια στο σουπερμάρκετ και κατευθύνουμε τις επιλογές του ενθαρρύνοντας τις πιο “υγιεινές” και ισορροπημένες. Μαγειρεύουμε υγιεινά και ενθαρρύνουμε το πα