Your experience is valuable to us. The Vrisko team will review it and publish it soon.
User Reviews
5.0
(1 review)
5 stars
1
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 star
0
Ελένη Τ.
20/10/2025 13:23
Πολύ καλή παιδοδοντίατρος! Η κα Αποστολοπούλου είναι ευγενική, υπομονετική και προσεκτική με κάθε παιδί. Δημιουργεί ήρεμο και φιλικό περιβάλλον, ενώ οι θεραπείες γίνονται με ασφάλεια και επαγγελματισμό — τη συστήνω ανεπιφύλακτα!