Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Ελλάδα

: 908 αποτελέσματα
Παπαναστασίου Αλέξανδρου 135, Θεσσαλονίκη, 54250, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Λεωφόρος Ηρακλείου 330, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Καρτάλη Κ. 150, 2ος όροφος, Βόλος, 38333, ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Διαιτολόγοι
Λαρίσης 30, 1ος όροφος (στο Μετρό Πανόρμου), Αθήνα - Αμπελόκηποι, 11524, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Σκαλτσοδήμου 2 & Πλατεία Ειρήνης, Αγρίνιο, 30100, ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Διαιτολόγοι
Φειδιππίδου & Ακαρνανίας 1, Αθήνα - Αμπελόκηποι, 11526, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Ευρυδάμαντος 18, Αθήνα, 11745, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ερμού 2, Αθήνα - Σύνταγμα, 10563, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Πατησίων 129, Αθήνα, 10431, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Μεγάλου Αλεξάνδρου 89, Εύοσμος, 56224, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Χρυσοστόμου Σμύρνης 12 & Σμύρνης, Αιγάλεω, 12242, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Πατησίων 347, Αθήνα - Άνω Πατήσια, 11144, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Λ. Κηφισίας 104, Αθήνα - Αμπελόκηποι, 11523, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Αρεταίου 22, 150 μέτρα από το Μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα - Αμπελόκηποι, 11522, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Κύπρου 70, Γλυφάδα - Πλατεία Εσπερίδων, 16675, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Βασιλίσσης Όλγας 166 & Ορμυλίας 10, Θεσσαλονίκη, 54646, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
25ης Μαρτίου 12, Περιστέρι, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Πάρνηθος 31, Θεσσαλονίκη - Κάτω Τούμπα, 54453, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Αγ. Παρασκευής 30, Χαλάνδρι, 15232, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Πλουτάρχου 13, Αθήνα - Κολωνάκι, 10675, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Σελίδα:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
Μοιράσου το:
 
     
Η μάχη με τα περιττά κιλά είναι σκληρή; Τότε, ένας διαιτολόγος - διατροφολόγος είναι ο πολύτιμος σύμμαχος που χρειάζεσαι! Οι καλύτεροι επαγγελματίες διαιτολόγοι, κλινικοί διαιτολόγοι, διατροφολόγοι, σύμβουλοι υγιεινής διατροφής - διαιτολογίας σε Ελλάδα θα φτιάξουν το προσωπικό σου διαιτολόγιο. Για το προσωπικό σου πρόγραμμα αδυνατίσματος σε Ελλάδα αναζήτησε τον δικό σου διαιτολόγο στην κατηγορία Διαιτολόγοι.
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ
Γιατί… με όποιον δάσκαλο καθίσει, τέτοια γράμματα θα μάθει Η παραπάνω φράση, θα έλεγε κανείς, ταιριάζει «γάντι» και στην περίπτωση της διατροφής ενός παιδιού. Με λίγα λόγια, κάθε γονέας αποτελεί «δάσκαλο»- πρότυπο διατροφής για το παιδί του. Ολο και περισσότερα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι γονείς παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των διατροφικών συνηθειών των παιδιών τους. Επίσης, φαίνεται ότι οι τροφικές προτιμήσεις των μικρών παιδιών μπορεί να σχετίζονται με τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους. Πώς μπορούμε λοιπόν ως γονείς να επηρεάσουμε θετικά τo διαιτολόγιο του παιδιού μας και να το οδηγήσουμε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Ενδεικτικά: Γινόμαστε το ζωντανό παράδειγμα. Λειτουργούμε ως θετικά πρότυπα, καταναλώνοντας ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Εμπλέκουμε το παιδί μας στα ψώνια στο σουπερμάρκετ και κατευθύνουμε τις επιλογές του ενθαρρύνοντας τις πιο “υγιεινές” και ισορροπημένες. Μαγειρεύουμε υγιεινά και ενθαρρύνουμε το πα