Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Ελλάδα

: 916 αποτελέσματα
Κύπρου 70, Γλυφάδα - Πλατεία Εσπερίδων, 16675, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Θηβών 125, Περιστέρι, 12135, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Διγενή 20, Βούλα, 16673, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ερμού 56-58, Πάτρα, 26221, ΑΧΑΪΑΣ
Διαιτολόγοι
Λ. Ιασωνίδου 54Β, Πολυκλινική IAMA 1ος όροφος, πλησίον μετρό, Ελληνικό, 16777, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Θηβών 166, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Σολωμού 71, Μοσχάτο, 18345, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή , Εναλλακτικές Θεραπείες
Πλάτωνος 14, Πειραιάς, 18535, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Αγγελάτου 20 & Αβάντων, Χαλκίδα, 34100, ΕΥΒΟΙΑΣ
Διαιτολόγοι , Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Σπα (Spa) - Χαμάμ - Σάουνες
Κολιάτσου 63, Κόρινθος, 20100, ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
21ης Οκτωβρίου & Μαβίλη 8, Πρέβεζα, 48100, ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Λ. Βουλιαγμένης 270Α, Άγιος Δημήτριος, 17343, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Κουρτίου 18 & Αγ. Γλυκερίας 38, Γαλάτσι, 11146, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Θηβών 153, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή , Σύμβουλοι Υγιεινής
Καρτάλη Κ. 150, 2ος όροφος, Βόλος, 38333, ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Διαιτολόγοι
Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου 39, Χαϊδάρι, 12461, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Καράγιωργα Σάκη 15, Γλυφάδα, 16675, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή
Χρυσοστόμου Σμύρνης 12 & Σμύρνης, Αιγάλεω, 12242, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Ελ. Βενιζέλου 47, Νέα Σμύρνη, 17123, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ηρώων Πολυτεχνείου 24, Πειραιάς, 18531, ΑΤΤΙΚΗΣ
Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Δερματολόγοι - Αφροδισιολόγοι , Διαιτολόγοι
Σελίδα:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
Μοιράσου το:
 
     
 
Η μάχη με τα περιττά κιλά είναι σκληρή; Τότε, ένας διαιτολόγος - διατροφολόγος είναι ο πολύτιμος σύμμαχος που χρειάζεσαι! Οι καλύτεροι επαγγελματίες διαιτολόγοι, κλινικοί διαιτολόγοι, διατροφολόγοι, σύμβουλοι υγιεινής διατροφής - διαιτολογίας σε Ελλάδα θα φτιάξουν το προσωπικό σου διαιτολόγιο. Για το προσωπικό σου πρόγραμμα αδυνατίσματος σε Ελλάδα αναζήτησε τον δικό σου διαιτολόγο στην κατηγορία Διαιτολόγοι.
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ
Γιατί… με όποιον δάσκαλο καθίσει, τέτοια γράμματα θα μάθει Η παραπάνω φράση, θα έλεγε κανείς, ταιριάζει «γάντι» και στην περίπτωση της διατροφής ενός παιδιού. Με λίγα λόγια, κάθε γονέας αποτελεί «δάσκαλο»- πρότυπο διατροφής για το παιδί του. Ολο και περισσότερα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι γονείς παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των διατροφικών συνηθειών των παιδιών τους. Επίσης, φαίνεται ότι οι τροφικές προτιμήσεις των μικρών παιδιών μπορεί να σχετίζονται με τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους. Πώς μπορούμε λοιπόν ως γονείς να επηρεάσουμε θετικά τo διαιτολόγιο του παιδιού μας και να το οδηγήσουμε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Ενδεικτικά: Γινόμαστε το ζωντανό παράδειγμα. Λειτουργούμε ως θετικά πρότυπα, καταναλώνοντας ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Εμπλέκουμε το παιδί μας στα ψώνια στο σουπερμάρκετ και κατευθύνουμε τις επιλογές του ενθαρρύνοντας τις πιο “υγιεινές” και ισορροπημένες. Μαγειρεύουμε υγιεινά και ενθαρρύνουμε το πα