Το Κέντρο Θεραπείας & Συμβουλευτικής (ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ.) ιδρύθηκε το 2001 με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Υπό τη διεύθυνση της κας Ανδριάννας Γεροντή, το Κέντρο προσφέρει ένα περιβάλλον αποδοχής, ασφάλειας και φροντίδας, βασισμένο σε σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις και στην πολυεπιστημονική συνεργασία. Η ομάδα μας αποτελείται από Ψυχολόγους, Παιδοψυχολόγους, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και άλλους ειδικούς, που εργάζονται με ανθρωπιά, συνέπεια και υψηλή επιστημονική κατάρτιση. Στο πλαίσιο των υπηρεσιών μας παρέχουμε ειδική αγωγή, με εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, καθώς και συμβουλευτική γονέων, με στόχο τη σφαιρική στήριξη κάθε παιδιού και της οικογένειάς του. Παράλληλα, προσφέρουμε ατομικές συνεδρίες για ενήλικες, δίνοντας χώρο στην προσωπική επεξεργασία, την ενδυνάμωση και την ουσιαστική αλλαγή. Το ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ. υλοποιεί επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, μετεκπαιδεύσεις και βιωματικά εργαστήρια, στηρίζοντας τόσο επαγγελματίες ψυχικής υγείας όσο και άτομα που επιθυμούν να αναπτυχθούν προσωπικά και να εμβαθύνουν στην αυτογνωσία τους. Με πίστη ότι κάθε άνθρωπος αξίζει μια καλύτερη ζωή, στεκόμαστε δίπλα σε όσους αναζητούν ουσιαστική αλλαγή, εξέλιξη και ενδυνάμωση.
Αυτός ο επαγγελματίας δεν έχει λάβει ακόμα καμία αξιολόγηση. Γίνετε ο πρώτος που θα μοιραστεί την εμπειρία του και βοηθήστε άλλους χρήστες να κάνουν τη σωστή επιλογή!
Ευχαριστούμε πολύ για την αξιολόγησή σας!
Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς. Η ομάδα του Vrisko θα την εξετάσει και θα τη δημοσιεύσει σύντομα.