Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Αργολίδας

: 11 αποτελέσματα
Βασιλίσσης Σοφίας 17, Άργος, 21231, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
  • Λιπομέτρηση -
  • Απώλεια Σωματικού Βάρους -
  • Παχυσαρκία -
  • Νευρική Ανορεξία -
  • Νευρική Βουλιμία -
  • Υπερφαγικά Επεισόδια -
  • Νυχτερινή Υπερφαγία -
  • Σακχαρώδης Διαβήτης -
  • Σακχαρώδης Διαβήτης Κυήσεως -
  • Αθλητική Διατροφή -
  • Παιδική Διατροφή -
  • Διατροφή στην Εγκυμοσύνη -
  • Διατροφή και Θηλασμός -
  • Διατροφή στην 3η ηλικία -
  • Υπέρταση -
  • Δυσλιπιδαιμία
Στόχος: Διατροφική εκπαίδευση των πελατών – ασθενών με απώτερο σκοπό την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών επιλογών. - Εξυπηρέτηση πελατών και online μέσω Skype.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Καλλέργη Δημητρίου 27, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δαναού 12, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Μετρήσεις q, μέτρηση βάρους, ύψους, ΔΜΣ, και κατάταξη. Μέτρηση μυϊκής μάζας, μέτρηση υγρών σώματος και τμ,ηματικά σε κιλά. Ολική και τμηματική λιπομέτρηση. Μέτρηση περιφερειών σώματος. Εκτίμηση βασικού μεταβολικού ρυθμού. παρέχονται ειδικά εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής για αντιμετώπιση παχυσαρκίας, για απώλεια, πρόσληψη βάρους, για αθλητές, για παιδιά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή το θηλασμό, για παθολογικές καταστάσεις, καρδιαγγειακά νοσήματα, υπέρταση, διαβήτη, κ.α.
Διαιτολόγος
Παπανικολάου 52, Ναύπλιο, 21100, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Αξιολόγηση κατάστασης θρέψης- Λιπομέτρηση- Οδηγίες Διατροφής Χορήγηση και παρακολούθηση προγγραμμάτων διατροφής (δίαιτες) για: Υπερβαρους-Αθλητες-Εγκύους-Θηλάζουσες-Διαβητικούς-Καρδιοπαθείς-Υπερχοληστεριναιμικούς-ΥπερτασικούςΝεφροπαθείς
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ικονίου 2 & Άργους, Ναύπλιο, 21100, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Βασιλίσσης Σοφίας 24, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κρανίδι, Κρανίδι, 21300, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Διαιτολόγος
Πότη 1, Ναύπλιο, 21100, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Σιδηράς Μεραρχίας 25, Ναύπλιο, 21100, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Καποδιστρίου Ιωάννη 28, 1ος Όροφος, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δαναού 13, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
 
     
Η αύξηση της παχυσαρκίας μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πάρα πολλά ανθυγιεινά φαγητά και συνήθως δεν ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο με υγιεινές επιλογές. Έτσι πολλοί άνθρωποι δυσανασχετούν με το περιττό βάρος και προσπαθούν να αδυνατίσουν.
Κάποιοι μπορεί να επιλέξουν να ακολουθήσουν εξαντλητικές δίαιτες πιστεύοντας πως θα χάσουν πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, ή ακόμα και να δοκιμάσουν τεχνικές με βάση τις οποίες κόβουν γεύματα πιστεύοντας ότι έτσι θα αδυνατίσουν εύκολα.
Δυστυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές δε πετυχαίνουν, καθώς το άτομο δεν ακολουθεί ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με αποτέλεσμα να πεινάει και έτσι να εμπίπτει σε διατροφικούς πειρασμούς.

Η καλύτερη επιλογή για να καταφέρουμε να απαλλαχθούμε μόνιμα από τα περιττά κιλά, είναι να ζητήσουμε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου σε Αργολίδας. Οι λόγοι για να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό διατροφής, είναι πολλοί:

1) Οι διαιτολόγοι δημιουργούν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Διαφορετικό πρόγραμμα για παράδειγμα θα ακολουθήσει ένας άντρας, διαφορετικό μια γυναίκα και φυσικά εντελώς διαφορετικό ένα παιδί που αντιμετωπίζει προβλήματα παχυσαρκίας και έχει κριθεί απαραίτητη η μείωση των κιλών του.

2) Ο διαιτολόγος θα μας βοηθήσει όχι μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά και να ακολουθήσουμε και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Συμβάλλει δηλαδή, στο να γίνει συνήθεια η υγιεινή διατροφή και όχι αγγαρεία απλώς για την απώλεια των περιττών κιλών.

3) Στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια των περιττών κιλών αλλά και η διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου. Οι διαιτολόγοι μας δείχνουν πώς να διατηρήσουμε το επιθυμητό μας βάρος, διανύοντας ένα χρονικό διάστημα στο οποίο κάνουμε συντήρηση των κιλών μας.


Ανεξάρτητα από την απώλεια κιλών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους είναι πιθανόν τα επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο:

1) Αύξηση του βάρους/ Αύξηση Μυϊκής Μάζας: Περιπτώσεις που κάποιος θέλει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και πρέπει να ακολουθήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

2) Διατροφή Εγκυμοσύνης / Διατροφή Θηλασμού: Συγκεκριμένες οδηγίες για σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες συγκεκριμένωων θρεπτικών συστατικών.

3) Κλινικές Παθήσεις: Εξατομικευμένη διατροφή για άτομα με κάποια κλινική πάθηση, όπως πχ ο διαβήτης.


Οποιοσδήποτε λοιπόν και εάν είναι ο λόγος επίσκεψης, δε μένει παρά να επιλέξετε έναν από τους καλύτερους διαιτολόγους σε Αργολίδας.
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ
Γιατί… με όποιον δάσκαλο καθίσει, τέτοια γράμματα θα μάθει Η παραπάνω φράση, θα έλεγε κανείς, ταιριάζει «γάντι» και στην περίπτωση της διατροφής ενός παιδιού. Με λίγα λόγια, κάθε γονέας αποτελεί «δάσκαλο»- πρότυπο διατροφής για το παιδί του. Ολο και περισσότερα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι γονείς παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των διατροφικών συνηθειών των παιδιών τους. Επίσης, φαίνεται ότι οι τροφικές προτιμήσεις των μικρών παιδιών μπορεί να σχετίζονται με τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους. Πώς μπορούμε λοιπόν ως γονείς να επηρεάσουμε θετικά τo διαιτολόγιο του παιδιού μας και να το οδηγήσουμε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Ενδεικτικά: Γινόμαστε το ζωντανό παράδειγμα. Λειτουργούμε ως θετικά πρότυπα, καταναλώνοντας ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Εμπλέκουμε το παιδί μας στα ψώνια στο σουπερμάρκετ και κατευθύνουμε τις επιλογές του ενθαρρύνοντας τις πιο “υγιεινές” και ισορροπημένες. Μαγειρεύουμε υγιεινά και ενθαρρύνουμε το πα