Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Μελίσσια

: 9 αποτελέσματα
Σχετικές Αναζητήσεις:
Ελ. Βενιζέλου 2 & Τσαλδάρη Παν., Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος
Διατροφική αγωγή και διατήρηση σωματικού βάρους - Ρύθμιση βάρους - Υποθρεψία - Παχυσαρκία (ενηλίκων, παιδιών και εφήβων) - Κλινική Διατροφή: Καρδιαγγειακά προβλήματα (Στεφανιαία νόσος - Αθηροσκλήρωση), Υπέρταση, Δυσλιπιδαιμία (αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης - τριγλυκεριδίων), Σακχαρώδη διαβήτη Τύπου Ι και ΙΙ, Αναιμία, Οστεοπόρωση, Θυρεοειδοπάθεια, Νοσήματα γαστρεντερικού συστήματος, Νοσήματα των νεφρών, Τροφική αλλεργία και δυσανεξία, Ρευματοειδή και Ουρική Αρθρίτιδα. - Διατροφή στα στάδια της ζωής: Εγκυμοσύνη και θηλασμός, Παιδική Διατροφή, Εφηβική Διατροφή. - Διατροφή σε ειδικές καταστάσεις: Χορτοφαγία, Νηστεία, Κατά τη διάρκεια διακοπής καπνίσματος. - Διατροφική συμβουλευτική σε Διαταραχές λήψης τροφής: Νευρική Βουλιμία, Νευρική Ανορεξία. - Ανθρωπομετρία: Μέτρηση ύψους και σωματικού βάρους, Μέτρηση περιφέρειας μέσης και γλουτών, Εκτίμηση μεγέθους σκελετού (μικρού, μεσαίου, μεγάλου), Μέτρηση σύστασης σώματος (λιπομέτρηση). - Ψυχολογική υποστήριξη - Κατ’ οίκον διατροφική υποστήριξη - - SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ 12 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΝΟ 250 €
Εθνικής Αντιστάσεως 37, Βριλήσσια, 15235, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
  • Διατροφή για απώλεια βάρους -
  • Διατροφή για παθήσεις (υπέρταση, υπερλιπιδαιμία, σακχαρώδης διαβήτης κ.ά.) -
  • Αθλητική διατροφή -
  • Διατροφή παιδιών / εφήβων -
  • Διατροφή για εγκυμοσύνη / θηλασμό -
  • Ανάλυση σύστασης σώματος -
  • Μέτρηση βασικού μεταβολισμού
Ηρακλειδών 6, Χαλάνδρι, 15234, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
  • Αδυνάτισμα – Παχυσαρκία - Το κλειδί της επιτυχίας στην απώλεια του βάρους και κυρίως στη διατήρησή της είναι η εστίαση στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών. -
  • Χοληστερόλη – Καρδιοπάθεια - Βασική προϋπόθεση στην πρόληψη της στεφανιαίας νόσου είναι να διατηρούμε χαμηλές τις τιμές της LDL “κακής” χοληστερόλης και υψηλές τις τιμές της HDL “καλής” χοληστερόλης. -
  • Υπέρταση - Σημαντική βελτίωση της νόσου ή πρόληψη αυτής επιτυγχάνουμε με την αλλαγή των συνηθειών διατροφής και την άσκηση. -
  • Εγκυμοσύνη – Θηλασμός - Σημαντικός ο ρόλος της διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για αποφυγή διαβήτη κύησης, καισαρικής τομής ή αύξηση του βάρους του εμβρύου. Στο θηλασμό επίσης τη μεγαλύτερη σημασία τη δίνουμε στην ισορροπία της διατροφής. -
  • Μεταβολισμός - Ο μεταβολικός ρυθμός μας επηρεάζεται από τα συχνά γεύματα, το νερό, την άσκηση και την απώλεια βάρους. -
  • Σακχαρώδης διαβήτης - Ένα ύπουλο μεταβολικό πρόβλημα που έχει μια απλή λύση: ισορροπημένη διατροφή και άσκηση. -
  • Παιδική παχυσαρκία - Διδασκαλία των κανόνων της σωστής διατροφής με σκοπό την επίτευξη φυσιολογικού βάρους στην ενήλικη ζωή.
Θαλή Μιλησίου 3, Νέα Ερυθραία, 14671, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Υγιεινή Διατροφή , Σύμβουλοι Υγιεινής
  • Έλεγχος Βάρους - Παχυσαρκία -
  • Διατροφικές Διαταραχές - Υπερφαγίας, Βουλιμία, Νευρική Ανορεξία -
  • Παιδική & Εφηβική Διαιτολογία -
  • Εγκυμοσύνη & θηλασμός -
  • Μέτρηση βασικού μεταβολισμού -
  • Λιπομέτρηση -
  • Ψυχολογική υποστήριξη -
  • Αξιολόγηση Συμπεριφορών που αυξάνουν το βάρος -
  • Διατροφική Εκπαίδευση -
  • Αλλαγή Διατροφικής Συμπεριφοράς -
  • Εκπαίδευση για αποφυγή υποτροπών στο μέλλον -
  • H διατροφή σας εξατομικεύεται στις προσωπικές ανάγκες και προτιμήσεις σας με σκοπό την εύκολη ενσωμάτωση στον τρόπο ζωής σας. -
  • Διατροφικη παρέμβαση για πρόληψη ασθενιών -
  • Αντιμετώπιση άγχους
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παπανδρέου Ανδρέα & Παλαιών Λατομείων, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Παροχή προγραμμάτων διατροφής, παχυσαρκία, κλινικά περιστατικά, διατροφικές διαταραχές, διατροφική αξιολόγηση, διατροφική εκπαίδευση.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παπανδρέου Ανδρέα 13-17, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημοκρατίας 32, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος και επισκέψεις κατ' οίκον.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημοκρατίας 10Α, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Απώλεια βάρους, κλινική διατροφή σε παθολογικές καταστάσεις, παιδική παχυσαρκία, διατροφή εφήβων, εγκυμοσύνη και θηλασμός, διατροφικές διαταραχές.
Διαιτολόγος - Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής - Σύμβουλος Διατροφής
Δουκίσσης Πλακεντίας 2Α, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Εξατομικευμένα προγράμματα : Διαχείρισης βάρους ενηλίκων και εφήβων, ατόμων με προβλήματα παχυσαρκίας, υπέρβαρων βουλιμικών, αντιμετώπιση συναισθηματικής υπερφαγίας, προβλήματα αυξομείωσης κιλών, σταθεροποίηση βάρους, αύξηση βάρους. Σε όλα τα προγράμματα παρέχεται διατροφική συμβουλευτική και συμπεριφορικές τεχνικές αξιολόγησης και αντιμετώπισης προβλημάτων διαχείρισης βάρους, μέσα από εύκολες και πρακτικές τεχνικές αλλαγής διατροφικής συμπεριφοράς, προσαρμοσμένες στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Ανθρωπομετρία : BMI, Body fat, muscle, visceral fat, RM kcal.
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
       
 
Η αύξηση της παχυσαρκίας μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πάρα πολλά ανθυγιεινά φαγητά και συνήθως δεν ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο με υγιεινές επιλογές. Έτσι πολλοί άνθρωποι δυσανασχετούν με το περιττό βάρος και προσπαθούν να αδυνατίσουν.
Κάποιοι μπορεί να επιλέξουν να ακολουθήσουν εξαντλητικές δίαιτες πιστεύοντας πως θα χάσουν πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, ή ακόμα και να δοκιμάσουν τεχνικές με βάση τις οποίες κόβουν γεύματα πιστεύοντας ότι έτσι θα αδυνατίσουν εύκολα.
Δυστυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές δε πετυχαίνουν, καθώς το άτομο δεν ακολουθεί ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με αποτέλεσμα να πεινάει και έτσι να εμπίπτει σε διατροφικούς πειρασμούς.

Η καλύτερη επιλογή για να καταφέρουμε να απαλλαχθούμε μόνιμα από τα περιττά κιλά, είναι να ζητήσουμε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου σε Μελίσσια. Οι λόγοι για να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό διατροφής, είναι πολλοί:

1) Οι διαιτολόγοι δημιουργούν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Διαφορετικό πρόγραμμα για παράδειγμα θα ακολουθήσει ένας άντρας, διαφορετικό μια γυναίκα και φυσικά εντελώς διαφορετικό ένα παιδί που αντιμετωπίζει προβλήματα παχυσαρκίας και έχει κριθεί απαραίτητη η μείωση των κιλών του.

2) Ο διαιτολόγος θα μας βοηθήσει όχι μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά και να ακολουθήσουμε και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Συμβάλλει δηλαδή, στο να γίνει συνήθεια η υγιεινή διατροφή και όχι αγγαρεία απλώς για την απώλεια των περιττών κιλών.

3) Στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια των περιττών κιλών αλλά και η διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου. Οι διαιτολόγοι μας δείχνουν πώς να διατηρήσουμε το επιθυμητό μας βάρος, διανύοντας ένα χρονικό διάστημα στο οποίο κάνουμε συντήρηση των κιλών μας.


Ανεξάρτητα από την απώλεια κιλών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους είναι πιθανόν τα επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο:

1) Αύξηση του βάρους/ Αύξηση Μυϊκής Μάζας: Περιπτώσεις που κάποιος θέλει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και πρέπει να ακολουθήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

2) Διατροφή Εγκυμοσύνης / Διατροφή Θηλασμού: Συγκεκριμένες οδηγίες για σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες συγκεκριμένωων θρεπτικών συστατικών.

3) Κλινικές Παθήσεις: Εξατομικευμένη διατροφή για άτομα με κάποια κλινική πάθηση, όπως πχ ο διαβήτης.


Οποιοσδήποτε λοιπόν και εάν είναι ο λόγος επίσκεψης, δε μένει παρά να επιλέξετε έναν από τους καλύτερους διαιτολόγους σε Μελίσσια.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ