Φίλτρα
Σύμβαση με
Εξειδίκευση
Υπηρεσίες
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Βόρεια Προάστια

: 97 αποτελέσματα
Διαιτολόγος
Κοκκιναρά 21, Κηφισιά, 14563, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, ιατρική αισθητική.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Φωκαίας 4, Άγιος Στέφανος, 14565, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μόσχα Δημητρίου 20, Μαρούσι, 15124, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Υμηττού 8, Χολαργός, 15561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ηρακλείου 284, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Απώλεια σωματικού βάρους με τροποποίηση της συμπεριφοράς και αλλαγή των συνηθειών για μακροχρόνια αποτελέσματα. Διατροφική αντιμετώπιση νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 1, 2 και κύησης, υπερλιπιδαιμίες, υπέρταση, γαστρεντερολογικά προβλήματα, αναιμία. Παρακολούθηση εγκυμοσύνης και θηλασμού.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παπαδιαμάντη 19, Χαλάνδρι, 15232, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Κέας 69 & Γαρυττού 71Α, Πλησίον Σταθμού Μετρό, Χαλάνδρι, 15234, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Η Χρυσάνθη Βλαχάκη είναι Διδάκτωρ του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, κάτοχος μεταπτυχιακού με κατεύθυνση στην Κλινική Διαιτολογία και αριστούχος του τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Έχει εξειδικευθεί στη διατροφική καθοδήγηση και υποστήριξη της χειρουργικής αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, των ατόμων με προβλήματα υγείας τα οποία σχετίζονται με τη διατροφή, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπερλιπιδαιμία κ.ά. των ασθενών με καρκίνο, αλλά και μετά τη θεραπεία για πρόληψη υποτροπών, των ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων, όπως εγκυμονούσες, θηλάζουσες, αθλητές και παιδιά.
Διαιτολόγος
Γούναρη Δ. 73, Μαρούσι, 15124, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Η κάθε συνεδρία περιλαμβάνει τα εξής διατροφικές συμβουλές και εξατομικευμένο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες και τον τρόπο ζωής σας λιπομέτρηση για αξιολόγηση του μεταβολισμού, μετρήσεις σωματικού λίπους (kg και %), μυικής μάζας (kg και %) και νερού μετρήσεις μέσης, περιφέρειας και άλλων σημείων του σώματος όπου κρίνεται απαραίτητο.
Διαιτολόγος
Μπλέσσα Γ. 33, Παπάγος, 15669, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μαιάνδρου 41, Νέα Φιλαδέλφεια, 14341, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, RD, GCer χημεία και τεχνολογία τροφίμων, GDip, ΜSc τ.Επιστημονικός συνεργάτης Euromedica, εγκεκριμένος εκπαιδευτής ΕΦΕΤ.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Πολυτεχνείου 11, Νέο Ηράκλειο, 14122, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Επιστημονικό Διαιτολογικό Κέντρο
Ασπασίας 108Α, Χολαργός - Πλατεία Φανερωμένης, 15561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινική διατροφή ( για παθήσεις ), αδυνάτισμα για ενήλικες, παιδιά, διατροφή για εγκυμοσύνη και αθλητική διατροφή.
Διατροφολόγος
Χατζηαντωνίου 13, Μαρούσι, 15124, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ακροπόλεως 52, Νέο Ηράκλειο, 14121, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λεωφόρος Καποδιστρίου 28, Μαρούσι - Νέα Φιλοθέη, 15123, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βουτσινά 99, Χολαργός, 15561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημοκρατίας 32, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος και επισκέψεις κατ' οίκον.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
25ης Μαρτίου 44, Νέο Ψυχικό, 15451, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Στόχος του Feel Nutrition είναι να εστιάσει στο κάθε άτομο, να το εκπαιδεύσει βήμα βήμα, να το καθοδηγήσει αλλάζοντας τον τρόπο ζωής, διατροφής και σκέψης, και να το βοηθήσει να εστιάσει σε κάτι που θα έχει διάρκεια. Έξατομικευμένη διατροφική παρέμβαση για παιδιά, εφήβους, ενήλικες που επιθυμούν να μειώσουν ή να αυξήσουν το βάρος τους, με στόχο τη συντήρηση των επιθυμητών κιλών μέσω διατροφικής διαπαιδαγώγησης, κλινικά περιστατικά (σακχαρώδης διαβήτης, υπερλιπιδαιμία, γαστρεντερολογικά κ.α), γυναίκες στην περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, άτομα τρίτης ηλικίας, αθλητές και αθλούμενους αλλά και άτομα με διαταραχές στη διατροφική τους συμπεριφορά.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αγίας Βαρβάρας 23, Χαλάνδρι, 15231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κέντρο Διατροφικής Υποστήριξης και Εργομετρικής Αξιολόγησης Αθλητών και Ερασιτεχνών
Κηφισού 20Α, Κηφισιά - Νέα Κηφισιά, 14564, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Σελίδα:
1 2 3 4 5
 
Μοιράσου το:
       
 
Η αύξηση της παχυσαρκίας μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πάρα πολλά ανθυγιεινά φαγητά και συνήθως δεν ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο με υγιεινές επιλογές. Έτσι πολλοί άνθρωποι δυσανασχετούν με το περιττό βάρος και προσπαθούν να αδυνατίσουν.
Κάποιοι μπορεί να επιλέξουν να ακολουθήσουν εξαντλητικές δίαιτες πιστεύοντας πως θα χάσουν πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, ή ακόμα και να δοκιμάσουν τεχνικές με βάση τις οποίες κόβουν γεύματα πιστεύοντας ότι έτσι θα αδυνατίσουν εύκολα.
Δυστυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές δε πετυχαίνουν, καθώς το άτομο δεν ακολουθεί ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με αποτέλεσμα να πεινάει και έτσι να εμπίπτει σε διατροφικούς πειρασμούς.

Η καλύτερη επιλογή για να καταφέρουμε να απαλλαχθούμε μόνιμα από τα περιττά κιλά, είναι να ζητήσουμε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου σε Βόρεια Προάστια. Οι λόγοι για να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό διατροφής, είναι πολλοί:

1) Οι διαιτολόγοι δημιουργούν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Διαφορετικό πρόγραμμα για παράδειγμα θα ακολουθήσει ένας άντρας, διαφορετικό μια γυναίκα και φυσικά εντελώς διαφορετικό ένα παιδί που αντιμετωπίζει προβλήματα παχυσαρκίας και έχει κριθεί απαραίτητη η μείωση των κιλών του.

2) Ο διαιτολόγος θα μας βοηθήσει όχι μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά και να ακολουθήσουμε και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Συμβάλλει δηλαδή, στο να γίνει συνήθεια η υγιεινή διατροφή και όχι αγγαρεία απλώς για την απώλεια των περιττών κιλών.

3) Στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια των περιττών κιλών αλλά και η διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου. Οι διαιτολόγοι μας δείχνουν πώς να διατηρήσουμε το επιθυμητό μας βάρος, διανύοντας ένα χρονικό διάστημα στο οποίο κάνουμε συντήρηση των κιλών μας.


Ανεξάρτητα από την απώλεια κιλών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους είναι πιθανόν τα επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο:

1) Αύξηση του βάρους/ Αύξηση Μυϊκής Μάζας: Περιπτώσεις που κάποιος θέλει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και πρέπει να ακολουθήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

2) Διατροφή Εγκυμοσύνης / Διατροφή Θηλασμού: Συγκεκριμένες οδηγίες για σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες συγκεκριμένωων θρεπτικών συστατικών.

3) Κλινικές Παθήσεις: Εξατομικευμένη διατροφή για άτομα με κάποια κλινική πάθηση, όπως πχ ο διαβήτης.


Οποιοσδήποτε λοιπόν και εάν είναι ο λόγος επίσκεψης, δε μένει παρά να επιλέξετε έναν από τους καλύτερους διαιτολόγους σε Βόρεια Προάστια.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ