Φίλτρα
Σύμβαση με
Εξειδίκευση
Υπηρεσίες
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Βόρεια Προάστια

: 97 αποτελέσματα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μαιάνδρου 41, Νέα Φιλαδέλφεια, 14341, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, RD, GCer χημεία και τεχνολογία τροφίμων, GDip, ΜSc τ.Επιστημονικός συνεργάτης Euromedica, εγκεκριμένος εκπαιδευτής ΕΦΕΤ.
Διαιτολόγος
Ξανθίππου 109-111 & 25ης Μαρτίου, Χολαργός, 15561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής - Σύμβουλος Διατροφής
Δουκίσσης Πλακεντίας 2Α, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Εξατομικευμένα προγράμματα : Διαχείρισης βάρους ενηλίκων και εφήβων, ατόμων με προβλήματα παχυσαρκίας, υπέρβαρων βουλιμικών, αντιμετώπιση συναισθηματικής υπερφαγίας, προβλήματα αυξομείωσης κιλών, σταθεροποίηση βάρους, αύξηση βάρους. Σε όλα τα προγράμματα παρέχεται διατροφική συμβουλευτική και συμπεριφορικές τεχνικές αξιολόγησης και αντιμετώπισης προβλημάτων διαχείρισης βάρους, μέσα από εύκολες και πρακτικές τεχνικές αλλαγής διατροφικής συμπεριφοράς, προσαρμοσμένες στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Ανθρωπομετρία : BMI, Body fat, muscle, visceral fat, RM kcal.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μωρεάς Ζάν 99Γ3, Χαλάνδρι, 15231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Αδυνάτισμα, παιδική παχυσαρκία, παθολογικές καταστάσεις, διατροφή παιδιών, αθλητών, ασθενών.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Παπαδιαμάντη 19, Χαλάνδρι, 15232, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Χίου 20, Χολαργός, 15562, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κέντρο Διατροφικής Υποστήριξης και Εργομετρικής Αξιολόγησης Αθλητών και Ερασιτεχνών
Κηφισού 20Α, Κηφισιά - Νέα Κηφισιά, 14564, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κέντρο Ανίχνευσης Μεταβολικών Διαταραχών
Αίαντος 2 & Λεωφόρος Πεντέλης 25Α, Βριλήσσια, 15235, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μεσολογγίου 51, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Υμηττού 8, Χολαργός, 15561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διατροφολόγος
Χατζηαντωνίου 13, Μαρούσι, 15124, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημοκρατίας 32, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος και επισκέψεις κατ' οίκον.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δεμιρδεσίου 31, Νέα Ιωνία, 14232, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κηφισίας 1, Νέο Ηράκλειο, 14121, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Σύμβουλοι Διατροφής
Χαϊμαντά 19-21, Χαλάνδρι, 15234, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ινστιτούτο αδυνατίσματος.
Διαιτολόγος
Κοκκιναρά 21, Κηφισιά, 14563, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, ιατρική αισθητική.
Νίκης 2, Κηφισιά, 14561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Νοσοκομεία - Κέντρα Υγείας
Σελίδα:
1 2 3 4 5
 
Μοιράσου το:
       
 
Η αύξηση της παχυσαρκίας μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πάρα πολλά ανθυγιεινά φαγητά και συνήθως δεν ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο με υγιεινές επιλογές. Έτσι πολλοί άνθρωποι δυσανασχετούν με το περιττό βάρος και προσπαθούν να αδυνατίσουν.
Κάποιοι μπορεί να επιλέξουν να ακολουθήσουν εξαντλητικές δίαιτες πιστεύοντας πως θα χάσουν πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, ή ακόμα και να δοκιμάσουν τεχνικές με βάση τις οποίες κόβουν γεύματα πιστεύοντας ότι έτσι θα αδυνατίσουν εύκολα.
Δυστυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές δε πετυχαίνουν, καθώς το άτομο δεν ακολουθεί ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με αποτέλεσμα να πεινάει και έτσι να εμπίπτει σε διατροφικούς πειρασμούς.

Η καλύτερη επιλογή για να καταφέρουμε να απαλλαχθούμε μόνιμα από τα περιττά κιλά, είναι να ζητήσουμε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου σε Βόρεια Προάστια. Οι λόγοι για να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό διατροφής, είναι πολλοί:

1) Οι διαιτολόγοι δημιουργούν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Διαφορετικό πρόγραμμα για παράδειγμα θα ακολουθήσει ένας άντρας, διαφορετικό μια γυναίκα και φυσικά εντελώς διαφορετικό ένα παιδί που αντιμετωπίζει προβλήματα παχυσαρκίας και έχει κριθεί απαραίτητη η μείωση των κιλών του.

2) Ο διαιτολόγος θα μας βοηθήσει όχι μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά και να ακολουθήσουμε και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Συμβάλλει δηλαδή, στο να γίνει συνήθεια η υγιεινή διατροφή και όχι αγγαρεία απλώς για την απώλεια των περιττών κιλών.

3) Στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια των περιττών κιλών αλλά και η διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου. Οι διαιτολόγοι μας δείχνουν πώς να διατηρήσουμε το επιθυμητό μας βάρος, διανύοντας ένα χρονικό διάστημα στο οποίο κάνουμε συντήρηση των κιλών μας.


Ανεξάρτητα από την απώλεια κιλών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους είναι πιθανόν τα επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο:

1) Αύξηση του βάρους/ Αύξηση Μυϊκής Μάζας: Περιπτώσεις που κάποιος θέλει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και πρέπει να ακολουθήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

2) Διατροφή Εγκυμοσύνης / Διατροφή Θηλασμού: Συγκεκριμένες οδηγίες για σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες συγκεκριμένωων θρεπτικών συστατικών.

3) Κλινικές Παθήσεις: Εξατομικευμένη διατροφή για άτομα με κάποια κλινική πάθηση, όπως πχ ο διαβήτης.


Οποιοσδήποτε λοιπόν και εάν είναι ο λόγος επίσκεψης, δε μένει παρά να επιλέξετε έναν από τους καλύτερους διαιτολόγους σε Βόρεια Προάστια.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ