Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διατροφολόγοι Αργολίδας

: 6 αποτελέσματα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δαναού 12, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Μετρήσεις q, μέτρηση βάρους, ύψους, ΔΜΣ, και κατάταξη. Μέτρηση μυϊκής μάζας, μέτρηση υγρών σώματος και τμ,ηματικά σε κιλά. Ολική και τμηματική λιπομέτρηση. Μέτρηση περιφερειών σώματος. Εκτίμηση βασικού μεταβολικού ρυθμού. παρέχονται ειδικά εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής για αντιμετώπιση παχυσαρκίας, για απώλεια, πρόσληψη βάρους, για αθλητές, για παιδιά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή το θηλασμό, για παθολογικές καταστάσεις, καρδιαγγειακά νοσήματα, υπέρταση, διαβήτη, κ.α.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Καποδιστρίου Ιωάννη 28, 1ος Όροφος, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Καλλέργη Δημητρίου 27, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κρανίδι, Κρανίδι, 21300, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ικονίου 2 & Άργους, Ναύπλιο, 21100, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δαναού 13, Άργος, 21232, ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
       
Στην ενότητα Διατροφολόγοι μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Διατροφολόγοι σε Αργολίδας. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ