Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διατροφολόγοι Πειραιάς

: 3 αποτελέσματα
Σοφοκλέους 141 & Δαβάκη, 1ος όροφος, Καλλιθέα, 17672, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι , Κέντρα Αισθητικής & Αδυνατίσματος , Υγιεινή Διατροφή

Με βάση τα παραπάνω παρέχονται Εξατομικευμένα Προγράμματα Διατροφής και Διαιτολογική Υποστήριξη για: - Υγιεινή διατροφή (με τροποποίηση διατροφικής συμπεριφοράς) Παχυσαρκία (ενηλίκων, εφήβων, παιδιών) - Νευρική ανορεξία – βουλιμία - Εγκυμοσύνη – Θηλασμό - Αθλητές - Παθολογικές καταστάσεις: - Σιδηροπενική αναιμία - Σακχαρώδη διαβήτη Ι και ΙΙ - Στεφανιαία Νόσο - Υπερλιπιδαιμίες - Αρτηριακή υπέρταση - Υποθυρεοειδισμός - Υπερουριχαιμία - ουρική αρθρίτιδα - Παθήσεις πεπτικού συστήματος (Οισοφαγίτιδα, γαστοοισοφαγική παλινδρόμηση, πεπτικά έλκη, παθήσεις λεπτού και παχέος εντέρου, παγκρεατίτιδα, σπαστική κολίτιδα) - Ιδιοπαθείς Φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου π.χ. Νόσο CROHN και ελκώδη κολίτιδα - Οστεοπόρωση - Ηπατοπάθεια - Νεφροπάθεια - Δυσανεξία τροφίμων - Διατροφική υποστήριξη πριν και μετά από χειρουργεία Βαριατρικής (Δακτύλιος στομάχου, Μπαλονάκι στομάχου, Γαστρικό by pass) - Κατά την εφαρμογή του εξατομικευμένου προγράμματος διατροφής πραγματοποιείται μία φορά κάθε μήνα έλεγχος σωματομετρήσεων, λιπομέτρηση και έλεγχος μεταβολισμού.

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Χορμοβίτου 168-170, Πειραιάς, 18544, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Χορμοβίτου 256, Πειραιάς, 18546, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι | Διατροφολόγοι
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
       
 
Στην ενότητα Διατροφολόγοι μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Διατροφολόγοι σε Πειραιάς. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ