Φίλτρα
Σύμβαση με
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Κέντρα Λογοθεραπείας Χαϊδάρι

: 8 αποτελέσματα
Λ. Πάρνηθος 76, Αχαρνές - Μενίδι, 13674, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Ψυχολόγοι , Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας

Η διεπιστημονική ομάδα του κέντρου απαρτίζεται από παιδοψυχίατρο, παιδονευρολόγο, παιδίατρο, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, παιδοψυχολόγο, κλινικό ψυχολόγο - ψυχαναλυτή, ειδική παιδαγωγό, φυσιοθεραπευτή. -

Υπηρεσίες:

  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Ενισχυτική Διδασκαλία -
  • Ψυχολογική Στήριξη -
  • Συμβουλευτική Γονέων -
  • Μαθησιακές Δυσκολίες -
  • Ομάδες Γονέων – Παιδιών

Μέθοδοι:

  • S. I. -
  • Wilbarger -
  • PECS -
  • Bobath -
  • Teacch -
  • Makaton -
  • Θεραπευτική Ακρόαση
Φυλής 8Α, Ασπρόπυργος, 19300, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Ψυχολόγοι | Κέντρα Λογοθεραπείας

Η πρώιμη ανίχνευση διάφορων συμπεριφορών είτε στο λόγο ενός παιδιού, είτε στις καθημερινές δραστηριότητες, αποτελούν για εμάς το καλύτερο εφαλτήριο για να παρέμβουμε δυναμικά και στοχευμένα σε περιπτώσεις όπου η αποκατάσταση θεωρείται αναγκαία και επιβεβλημένη. Έτσι εξασφαλίζουμε ομαλή ανάπτυξη των παιδιών, συνολικά! Αλλά και σε περιπτώσεις ενηλίκων, μια έγκαιρη ανίχνευση ασυνήθιστων συμπεριφορών, μπορεί να αποβεί σωτήρια.

  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Ειδ.Αγωγή -
  • Ψυχοθεραπεία – Ψυχολογική υποστήριξη -
  • Συμβουλευτική Γονέων -
  • Δημιουργική απασχόληση -
  • Συνεργασία με Παιδοψυχίατρο -
  • Σχολική ετοιμότητα – Wisc (τεστ νοημοσύνης) -
  • Συνεργασία με Παιδοψυχίατρο -
  • Προετοιμασία Σχολικών Μαθημάτων - Μελέτη (νέο)
Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Παιδοψυχίατροι , Ψυχολόγοι , Παιδαγωγοί , Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας
Παιδοψυχιατρική εξέταση, τεστ σχολικής ετοιμότητας & ψυχομετρικά, λογοθεραπεία - εργοθεραπεία - ειδική αγωγή, θερ. συμπεριφοράς, παρέμβαση σε δυσκολίες μαθησιακές - δυσλεξία, συμβουλευτική γονέων, ομάδες γονέων/παιδιών, ψυχοθεραπεία, πρώιμη παρέμβαση, ένταξη σε σχολεία, εκπαιδευτικά/ενημερωτικά σεμινάρια.
Αριστόφρονος 5, Αθήνα - Σεπόλια, 10443, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Κέντρα Μελέτης , Ψυχολόγοι , Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές
Υπηρεσίες: - Λογοθεραπεία - Εργοθεραπεία - Πρώιμη παρέμβαση - Ειδική διαπαιδαγώγηση - Παιδοψυχολογική υποστήριξη - Ψυχοθεραπεία - Συμβουλευτική - Μελέτη - Παράλληλη στήριξη - Δυσφαγία - Θεραπεία φωνής
Φιλαδελφείας 26, Έξοδος 7, Αττική οδό, Αχαρνές, 13671, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Επαγγελματικός Προσανατολισμός , Ψυχολόγοι , Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας
  • Λογοθεραπεία -
  • Εργοθεραπεία -
  • Αισθητηριακή ολοκλήρωση -
  • Ειδική μάθηση-Δυσλεξία -
  • Ειδική αγωγή -
  • Σχολική ετοιμότητα-Πρώιμη παρέμβαση -
  • Ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων -
  • Ψυχοπαιδαγωγικό -
  • Συμβουλευτική γονέων -
  • Επαγγελματικός προσανατολισμός -
  • Ομάδες παιδιών - εφήβων -
  • Διαγνωστική εκτίμηση παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας στον χώρο του σχολείου -
  • Ενημερωτικές ομιλίες-σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς
Άστρους 85- 87, Αθήνα - Κολωνός, 10441, ΑΤΤΙΚΗΣ
Ψυχολόγοι , Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές , Εργοθεραπεία - Εργοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας
  • Ομάδες παιδιών προσχολικής & σχολικής ηλικίας -
  • Ομάδες εφήβων -
  • Ομάδες ενηλίκων -
  • Λογοπαιδική αξιολόγηση -
  • Αναπτυξιακή αξιολόγηση -
  • Ατομική αξιολόγηση -
  • Συστηματική - οικογενειακή θεραπεία -
  • Μαθησιακή αξιολόγηση & αποκατάσταση -
  • Συμβουλευτική κωφών

Συνεργάτες

  • Ψυχίατρος -
  • Παιδοψυχίατρος -
  • Λογοθεραπευτής -
  • Εργοθεραπευτής 

Συνεργαζόμαστε με ειδικό παιδαγωγό, λογοθεραπευτές, ψυχολόγο, κοινωνική λειτουργό.

Υπηρεσίες Λογοθεραπείας - Εργοθεραπείας - Συμβεβλημένος με ΕΤΕΑΜ , ΤΑΠΙΤ , ΤΕΑΔΥ , ΤΕΑΙΤ , ΤΕΑΠΑΣΑ , ΤΠΔΥ , ΥΠΕΘΑ
Φαβιέρου 71, Χαϊδάρι, 12461, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας
Κέντρο Λογοθεραπείας
Μπουμπουλίνας 71, Χαϊδάρι - Δάσος, 12462, ΑΤΤΙΚΗΣ
Λογοπεδικοί - Λογοθεραπευτές | Κέντρα Λογοθεραπείας
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
 
     
 
 
Στην ενότητα Κέντρα Λογοθεραπείας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Κέντρα Λογοθεραπείας σε Χαϊδάρι. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Κατά το πέρας των χρόνων και την ανάπτυξη του οργανισμού μας, οι βασικότερες διαδικασίες διεκπεραιώνονται στη περιοχή του εγκεφάλου. Η βασική λειτουργία της κίνησης των διάφορων μερών του σώματος ξεκινά από τα αντίστοιχα μέρη του εγκεφάλου. Διαταραχές, ωστόσο, όπως αυτή του Parkinson, επηρεάζουν άμεσα τα μέρη του Νευρικού Συστήματος, τα οποία είναι υπεύθυνα για τον έλεγχο των μυών και την ικανότητα της κίνησης. Κατά τη διαδικασία της κινητικής λειτουργίας, αναφερόμαστε, κυρίως, στον κινητικό φλοιό, στον οποίο δίνονται τα βασικά ερεθίσματα για τη λειτουργία της κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, βασικά εργαλεία κατά τη διαδικασία της κίνησης είναι τα βασικά γάγγλια και η παρεγκεφαλίδα. Τα βασικά γάγγλια είναι υπεύθυνα για την ομαλή λειτουργία συγκεκριμένων κινητικών κυκλωμάτων του σώματος και περιλαμβάνουν το ραβδωτό σώμα, την ωχρά σφαίρα, τον υποθαλαμικό πυρήνα και τη μέλαινα ουσία (Kumar & Clark, 2007).  Η μέλαινα ουσία ειναι, με τη σειρά της, η περιοχή του εγκεφάλου, η οποία είναι υπεύ
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Με τον όρο αφασία Broca περιγράφεται μια επίκτητη διαταραχή  επικοινωνίας, η οποία είναι πιθανό να αναδυθεί μετά από οποιαδήποτε λανθάνουσα διαδικασία στο πρόσθιο μέρος του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου, στον κροταφικό ή τον μετωπιαίο λοβό (Brookshire, 2003, Chapey, 2001) Η αφασία Broca είναι μια νευρογενής διαταραχή, η οποία παρουσιάζει κυρίως τα εξής χαρακτηριστικά: Τηλεγραφικός λόγος: η εκφραστική ικανότητα του ατόμου περιγράφεται από περιορισμένο λεξιλόγιο, χρήση λέξεων κυρίως με περιεχόμενο (ουσιαστικά) και αδυναμία σχηματισμού προτάσεων (Brookshire, 2003, Chapey, 2001). Αγραμματισμός : κατά την έκφρασή του το άτομο δεν κάνει σωστή χρήση σύνταξης (Brookshire, 2003, Chapey, 2001). Σχετικά μειωμένη κατανόηση : η κατανόηση του ατόμου δείχνει να διατηρείται ανέπαφη σε γενικές γραμμές. Όταν οι προτάσεις , ωστόσο, ξεκινούν και γίνονται πιο περίπλοκες, είναι πιθανό το άτομο να μην είναι σε θέση να κατανοήσει (Brookshire, 2003, Chapey,