Φίλτρα
Εξειδίκευση
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Κλινικοί Διαιτολόγοι Καβάλα

: 2 αποτελέσματα
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βενιζέλου Ελευθερίου 26, Καβάλα, 65302, ΚΑΒΑΛΑΣ
Διαιτολόγοι | Κλινικοί Διαιτολόγοι
Διαχείριση Βάρους, Παχυσαρκία, Κλινική Διατροφή, Αθλητική Διατροφή, Διαχείριση Σακχαρώδους Διαβήτη τύπου 1, Διατροφή Παιδιών και Εφήβων, Εγκυμοσύνη και Θηλασμός, Ανάλυση Σύστασης Σώματος.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Βενιζέλου Ελευθερίου 49, Καβάλα, 65302, ΚΑΒΑΛΑΣ
Διαιτολόγοι | Κλινικοί Διαιτολόγοι
Τμήμα αντιμετώπισης παχυσαρκίας. Τμήμα κλινικής διαιτολογίας (σακχαρώδη διαβήτη, υπερχοληστερολαιμίας, δυσλιπιδαιμιών, γαστρεντερολογικών νοσημάτων, νεφροπαθειών κ.λπ.). Τμήμα σώματος (κυτταρίτιδα, σύσφιξη, λεμφικό μασάζ). Τμήμα παιδικής και εφηβικής διαιτολογίας. Τμήμα εγκυμοσύνης και θηλασμού. Τμήμα αθλητικής διατροφής και αθλητικών ομάδων. Παροχές: Έλεγχος βάρους. Μέτρηση βασικού μεταβολισμού. Λιπομέτρηση. LPG endermologie. Μασάζ κυτταρίτιδας και λεμφικό. Αξιολόγηση των ανθρωπομετρικών σας χαρακτηριστικών. Αξιολόγηση συμπεριφορών που αυξάνουν το βάρος. Διατροφική εκπαίδευση. Έλεγχος ερεθίσματος. Αλλαγή διατροφικής συμπεριφοράς.
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
       
Στην ενότητα Κλινικοί Διαιτολόγοι μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Κλινικοί Διαιτολόγοι σε Καβάλα. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ