Φίλτρα
Εξειδίκευση
Παροχές
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Personal Trainer Περιστέρι

: 8 αποτελέσματα
Βασιλέως Αλεξάνδρου 67-69, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια , Διαιτολόγοι | Personal Trainer
TRX σημαίνει προπόνηση με αντιστάσεις για όλο το σώμα, ο οποίος συνήθως περιλαμβάνει 2 ρυθμιζόμενους ιμάντες με λαβές που χωράνε τόσο τα χέρια όσο και τα πόδια. - Το Zumba είναι ένα είδος διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται αργοί και γρήγοροι ρυθμοί, καθιστώντας το ιδιαίτερα δυνατό στην καύση θερμίδων, με πολλαπλά οφέλη: Γυμνάζει ταυτόχρονα όλο το σώμα με έμφαση στους γλουτούς & κοιλιακούς. Συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της αντοχής του μυϊκού συντονισμού, της ευλυγισίας και του κυκλοφορικού, ενδυναμώνοντας την καρδιά & πνεύμονες. - Το CrossFit είναι ένα καινούριο άθλημα. Αποτελείται ουσιαστικά από ασκήσεις της ολυμπιακής άρσης βαρών, της ενόργανης γυμναστικής, του power lifting, του στίβου, της κωπηλασίας και άλλων πολυαρθρικών ασκήσεων, οι οποίες επιλέγονται εντελώς τυχαία και εκτελούνται με βασικό ανταγωνιστή τον χρόνο. - Το kickboxing είναι στην πραγματικότητα ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες, ακόμα και σε παιδιά. - Spinning είναι μία ολοκληρωμένη προπόνηση 45 λεπτών που στα προχωρημένα επίπεδα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα "σκληροτράχηλα" mountain bikes. Η ένταση είναι διαρκώς αυξανόμενη, η δυσκολία το ίδιο.
Συνταγματάρχου Δαβάκη 10, Χαϊδάρι, 12461, ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχολές Χορού , Εναλλακτικές Θεραπείες , Γυμναστήρια | Personal Trainer

Στο STUDIO PILATES ΙΖΟΛΔΗ ΚΟΥΤΛΙΔΟΥ κάνουμε:

  • Pilates - Εφαρμόζουμε την αυθεντική μέθοδο Pilates, τόσο σε ατομικά όσο και ομαδικά προγράμματα. - Το έμπειρο και πεπειραμένο προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας για να ακούσει με προσοχή τις ανάγκες σας και να σας προτείνει το κατάλληλο πρόγραμμα Pilates για την καλύτερη δυνατή εκγύμνασή σας! -
  • Pilates για παιδιά -
  • Fitness Pilates -
  • Pilates αποκατάστασης -
  • Personal pilates -
  • Pilates για μεγάλες ηλικίες -
  • Pilates με όργανα -
  • Θεραπευτικό Pilates - Η πλάτη, που ταλαιπωρείται με την καθιστική ζωή και τους υπολογιστές, έχοντας πόνους και την εικόνα με τους γυρτούς ώμους. βλέπει αμέσως βελτίωση. Είναι κάτι εύκολο για το Pilates, αφού ο στόχος είναι το δυνάμωμα των βαθιών μυών της σπονδυλικής στήλης που τη στήνουν. Σχεδόν από την πρώτη ώρα στήνεται, αλλά χρειάζεται χρόνο για να σταθεροποιηθεί εκεί και να μην ξαναπέσει. Ο αυχένας δυναμώνει και βελτιώνεται. Αφού ο θώρακας έρχεται στη θέση που πρέπει και ο αυχένας στήνεται καλύτερα και βελτιώνεται. Οι δυο τους πάνε πακέτο! Η μέση δυναμώνει, γιατί ο στόχος είναι να δυναμώσουν οι βαθιοί μυς της σπονδυλικής όπως είπαμε και πιο πάνω και έτσι βοηθιέται και η μέση. -
  • Yoga -
  • Μαθήματα Yoga -
  • Studio Yoga
Yoga - Aerial Yoga - Pilates - Personal Trainer - TRX
Βενιζέλου Σοφοκλή 41, Περιστέρι, 12131, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Personal training, Groupo training, Yoga, Pilates, Cardio Κινησιολογία ποδοσφαίρου MPF, ατομικές προπονήσεις ποδοσφαίρου, σεμινάρια προπονητών ΟΥΕΦΑ και ΤΕΦΑΑ, εξοπλισμός λειτουργικής προπόνησης, ένδυση και αξεσουάρ.
25ης Μαρτίου 126, Περιστέρι - Άγιος Αντώνιος, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Σολωμού 59 & Τρικούπη Χαριλάου 2, Περιστέρι - Μπουρνάζι, 12133, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Personal Training
Ακροκορίνθου 20, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Πολιχνίτου 19 & Πόρου 50, Περιστέρι, 12136, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Pilates - Personal Trainer - TRX
Μεσολογγίου 54, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια | Personal Trainer
Σελίδα:
1
 
Μοιράσου το:
 
     
Στην ενότητα Personal Trainer μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για Personal Trainer σε Περιστέρι. Δείτε την καταχώρηση που σας ενδιαφέρει στο χάρτη και μέσα από την υπηρεσία Δρομολόγηση λαμβάνετε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης.
Βελτίωσε  την φυσική και πνευματική σου κατάσταση, ξεκινώντας στο γυμναστήριο ένα ειδικό πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής! Θέλεις να διατηρήσεις άριστη  την φυσική  σου  κατάσταση, να βελτιώσεις την ψυχολογική σου διάθεση και να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα που θα σε βοηθήσει να διοχετεύσεις εποικοδομητικά την ενέργειά σου; Η αεροβική γυμναστική, είναι η ιδανική πρόταση για να αποκτήσεις και πάλι ευεξία και για να βελτιώσεις τόσο τις σωματικές όσο και τις πνευματικές σου επιδόσεις. Στα γυμναστήρια, μπορείς να ενημερωθείς  και στη συνέχεια  ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής που ταιριάζει απόλυτα στις δικές σου ανάγκες. Διάβασε παρακάτω, τους  επτά σημαντικούς  λόγους για τους οποίους δεν πρέπει άλλο να αναβάλεις την ένταξη της αεροβικής γυμναστικής στο πρόγραμμά σου…. Μπορείς να διατηρήσεις ή και να χάσεις βάρος Συνδυάζοντας την αεροβική γυμναστική με ένα προσεγμένο πρόγραμμα διατροφής μπορείς να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου ή ακόμα και να χάσεις τα περιττά κιλά
Γνώρισε ποια είναι τα οφέλη που θα κερδίσεις, ακολουθώντας στο γυμναστήριο, την μέθοδο γυμναστικής Πιλάτες (Pilates) Μία από τις πιο διαδεδομένες  μεθόδους γυμναστικής, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής είναι το Πιλάτες (Pilates).  Το σύστημα εκγύμνασης Pilates, αναπτύχθηκε από τον Γερμανό Joseph Hubertus Pilates, στα μέσα του 20ου αιώνα, με κύριο στόχο την σωματική και πνευματική ενδυνάμωση. Διάβασε παρακάτω τα οφέλη που θα κερδίσεις, αν συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου την εκγύμναση μέσω Πιλάτες (Pilates) και ακολούθησε στο γυμναστήριο, ένα ειδικό πρόγραμμα με αυτή τη μέθοδο γυμναστικής, για  να βελτιώσεις σημαντικά την φυσική σου κατάσταση. Γυμνάζεσαι  ολοκληρωμένα … Σε αντίθεση με άλλες μεθόδους γυμναστικής, με  το Πιλάτες (Pilates)  δεν γυμνάζεις μεμονωμένα τα μέρη του σώματός σου, αλλά ενδυναμώνεις  και   ισορροπείς την ανάπτυξη όλων των μυών σου και αυξάνεις την ευλυγισία σε όλο σου το κορμί. Ακόμα και αν ήδη ακολουθείς κάποιο άλλο άθλημα, μπορείς