Φίλτρα
Σύμβαση με
Εξειδίκευση
Υπηρεσίες
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Διαιτολόγοι Βόρεια Προάστια

: 99 αποτελέσματα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Κηφισίας 1, Νέο Ηράκλειο, 14121, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Σύμβουλοι Διατροφής
Χαϊμαντά 19-21, Χαλάνδρι, 15234, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ινστιτούτο αδυνατίσματος.
Διαιτολόγος
Μπλέσσα Γ. 33, Παπάγος, 15669, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δεμιρδεσίου 31, Νέα Ιωνία, 14232, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Σχολείου 4, Αγία Παρασκευή, 15342, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Καραϊσκάκη 10, Χολαργός, 15562, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
“Τροφή Σώμα Ψυχή” Ψυχοσωματική. ολιστική προσέγγιση που βοηθά τον άνθρωπο να αποκτήσει μια σχέση φροντίδας και αγάπης, προς τον εαυτό του, το σώμα του και την τροφή του. Μέσω συμβουλευτικής και διατροφικής καθοδήγησης επιτυγχάνονται υγεία, ευεξία καθώς και επιμέρους στόχοι ανάλογα με τις ανάγκες του ατόμου: Ρύθμιση βάρους, παιδική και εφηβική διατροφή, χορτοφαγική διατροφή, διατροφικές διαταραχές (Βουλιμία και Ανορεξία), θεραπεία νοσημάτων (αυτοάνοσα, διαβήτης κ.α.), ανάγκες εγκυμοσύνης, θηλασμού. Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι η συνολική και σταθερή διατροφική ισορροπία και υγεία του ανθρώπου, σε σύνδεση με την ζωή, τα χαρακτηριστικά, την ψυχολογία και τις επιθυμιές του.
Ηρακλείου 284, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Απώλεια σωματικού βάρους με τροποποίηση της συμπεριφοράς και αλλαγή των συνηθειών για μακροχρόνια αποτελέσματα. Διατροφική αντιμετώπιση νοσημάτων όπως ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 1, 2 και κύησης, υπερλιπιδαιμίες, υπέρταση, γαστρεντερολογικά προβλήματα, αναιμία. Παρακολούθηση εγκυμοσύνης και θηλασμού.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Φωκαίας 4, Άγιος Στέφανος, 14565, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Πλαστήρα Νικολάου 50, Νέο Ψυχικό, 15451, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Λεωφόρος Κηφισίας 3, Μαρούσι, 15123, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Δημοκρατίας 32, Μελίσσια, 15127, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος και επισκέψεις κατ' οίκον.
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αγίου Βασιλείου 45, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Απόφοιτος Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, σύμβουλος άσκησης και φυσικής κατάστασης, Απόφοιτος Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνων.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μόσχα Δημητρίου 20, Μαρούσι, 15124, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αγίας Βαρβάρας 23, Χαλάνδρι, 15231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Ακροπόλεως 52, Νέο Ηράκλειο, 14121, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος
Λεωφόρος Κηφισίας 324, Κηφισιά, 14563, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διατροφή και συμβουλές σε υγιή άτομα για διατήρηση βάρους και καλύτερη διατροφή. Αδυνάτισμα, έλεγχος βάρους σε ενήλικες, παιδιά άνω των 10 ετών, γυναίκες σε εμμηνόπαυση, γυναίκες μετά από εγκυμοσύνη, εγκυμονούσες και θηλάζουσες. Διατροφή και αδυνάτισμα σε κλινικά περιστατικά όπως υπέρταση, διαβήτη τύπου ΙΙ, χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, λιπώδες ήπαρ, δυσκοιλιότητα, κολίτιδα, γαστρίτιδα, έλκος, παλινδρόμηση. Δίαιτα και διατροφή σε αθλητές για απώλεια λίπους, αύξηση μυϊκής μάζας και αθλητικής απόδοσης.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Αγίας Φωτεινής 57, Νέα Ιωνία, 14231, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Ανάλυση σύστασης σώματος, έγκυρη διατροφική εκπαίδευση, εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής, αντιμετώπιση παχυσαρκίας, διατροφή για εγκύους, θηλάζουσες και παιδιά, κλινικά περιστατικά, διατροφική υποστήριξη σε αθλητές.
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μαιάνδρου 41, Νέα Φιλαδέλφεια, 14341, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Κλινικός διαιτολόγος, διατροφολόγος, RD, GCer χημεία και τεχνολογία τροφίμων, GDip, ΜSc τ.Επιστημονικός συνεργάτης Euromedica, εγκεκριμένος εκπαιδευτής ΕΦΕΤ.
Λεωφόρος Κηφισίας 354, Χαλάνδρι, 15233, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Τροίας 18, Νέο Ηράκλειο, 14122, ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαιτολόγοι
Εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής με βάση φύλο, ηλικία, φυσική δραστηριότητα, διατροφικές συνήθειες, ιατροφαρμακευτικό ιστορικό κ.ά. Σωματομετρήσεις και λιπομέτρηση σε κάθε συνεδρία. Σχεδιασμός εξατομικευμένου διατροφολογίου για απώλεια και πρόσληψη βάρους, εγκυμοσύνη και θηλασμό, αθλητές, παιδική παχυσαρκία, παθολογικές καταστάσεις ( σακχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακά νοσήματα, υπέρταση κ.ά ). Συντήρηση και εκμάθηση υγειών διατροφικών συνηθειών.
Σελίδα:
1 2 3 4 5
 
Μοιράσου το:
       
 
Η αύξηση της παχυσαρκίας μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πάρα πολλά ανθυγιεινά φαγητά και συνήθως δεν ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο με υγιεινές επιλογές. Έτσι πολλοί άνθρωποι δυσανασχετούν με το περιττό βάρος και προσπαθούν να αδυνατίσουν.
Κάποιοι μπορεί να επιλέξουν να ακολουθήσουν εξαντλητικές δίαιτες πιστεύοντας πως θα χάσουν πολλά κιλά σε μικρό χρονικό διάστημα, ή ακόμα και να δοκιμάσουν τεχνικές με βάση τις οποίες κόβουν γεύματα πιστεύοντας ότι έτσι θα αδυνατίσουν εύκολα.
Δυστυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές δε πετυχαίνουν, καθώς το άτομο δεν ακολουθεί ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με αποτέλεσμα να πεινάει και έτσι να εμπίπτει σε διατροφικούς πειρασμούς.

Η καλύτερη επιλογή για να καταφέρουμε να απαλλαχθούμε μόνιμα από τα περιττά κιλά, είναι να ζητήσουμε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου σε Βόρεια Προάστια. Οι λόγοι για να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό διατροφής, είναι πολλοί:

1) Οι διαιτολόγοι δημιουργούν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Διαφορετικό πρόγραμμα για παράδειγμα θα ακολουθήσει ένας άντρας, διαφορετικό μια γυναίκα και φυσικά εντελώς διαφορετικό ένα παιδί που αντιμετωπίζει προβλήματα παχυσαρκίας και έχει κριθεί απαραίτητη η μείωση των κιλών του.

2) Ο διαιτολόγος θα μας βοηθήσει όχι μόνο να χάσουμε βάρος, αλλά και να ακολουθήσουμε και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Συμβάλλει δηλαδή, στο να γίνει συνήθεια η υγιεινή διατροφή και όχι αγγαρεία απλώς για την απώλεια των περιττών κιλών.

3) Στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια των περιττών κιλών αλλά και η διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου. Οι διαιτολόγοι μας δείχνουν πώς να διατηρήσουμε το επιθυμητό μας βάρος, διανύοντας ένα χρονικό διάστημα στο οποίο κάνουμε συντήρηση των κιλών μας.


Ανεξάρτητα από την απώλεια κιλών, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους είναι πιθανόν τα επισκεφτούμε έναν διαιτολόγο:

1) Αύξηση του βάρους/ Αύξηση Μυϊκής Μάζας: Περιπτώσεις που κάποιος θέλει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και πρέπει να ακολουθήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

2) Διατροφή Εγκυμοσύνης / Διατροφή Θηλασμού: Συγκεκριμένες οδηγίες για σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού, έτσι ώστε να καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες συγκεκριμένωων θρεπτικών συστατικών.

3) Κλινικές Παθήσεις: Εξατομικευμένη διατροφή για άτομα με κάποια κλινική πάθηση, όπως πχ ο διαβήτης.


Οποιοσδήποτε λοιπόν και εάν είναι ο λόγος επίσκεψης, δε μένει παρά να επιλέξετε έναν από τους καλύτερους διαιτολόγους σε Βόρεια Προάστια.
Ο κοροναϊός είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό θέμα συζήτησης, παντού. Όμως, ακόμα ξέρουμε πολύ λίγα γι’ αυτόν, για το πώς θα προφυλαχθούμε και πως θα τον αντιμετωπίσουμε. Σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποιο τρόφιμο ή συμπλήρωμα διατροφής που αποδεδειγμένα μειώνει τον κίνδυνο να νοσήσουμε από το COVID2019. Ωστόσο, το να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση, όπως και σε όλες τις ιώσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τον British Dietetic Association, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να βελτιώσει την ψυχολογία μας. Η διατροφή αυτή περιλαμβάνει: 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ιδανικά, θέλουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα καταναλώσουμε, να έχουν διαφορετικά χρώματα, ώστε να προσλάβουμε ποικιλία αντιοξειδωτικών ουσιών. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα κρέας, ψάρι και θαλασσινά, γαλακτοκομικά. Τρόφιμα που αποτελούν καλές πηγές σιδήρου, όπως
Η κα. Μίαρη Παναγιώτα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως τα πιστεύω μας κατα τη διάρκεια της δίαιτας μας μπορούν να επηρεάσουν και να καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα... Αρχικά χρειάζεται να δοθεί μια ερμηνεία για το τι είναι η «πεποίθηση», ενώ στη συνέχεια θα κατανοήσετε με ποιόν τρόπο εμπλέκεται στην προσπάθειά μας να χάσουμε λίπος, και με ποιόν τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας  ώστε να αλλάξει τις αρνητικές πεποιθήσεις που στέκονται εμπόδιο στην προσπάθειά μας. Η «πεποίθηση» είναι η απόλυτη βεβαιότητα ότι αυτό που πιστεύει ή ισχυρίζεται κανείς ισχύει πραγματικά, ενώ στο σύνολό τους οι πεποιθήσεις αποτελούν το σύνολο των αρχών στις οποίες καθένας πιστεύει με σταθερότητα.  Για παράδειγμα, μια πεποίθηση η οποία μπορεί να συνδέεται με την διατροφή και η οποία στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά μας για δίαιτα μπορεί να είναι η εξής: «Έφαγα περισσότερο φαγητό από όσο έπρεπε, συνεπώς χάλασα τη δίαιτα, άρα αφού την χάλασα δεν έχει νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ…» και ως εκ