Φίλτρα
Εξειδίκευση
Παροχές
Κατηγορία
Έδρα
Λοιπά
Προτεινόμενη

Γυμναστήρια Περιστέρι

: 30 αποτελέσματα
Θηβών 164, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
  • TRX -
  • Cross training -
  • Pilates -
  • Γυμναστήριο -
  • Personal -
  • Yoga -
  • Zumba -
  • Tae bo -
  • Bosu -
  • Aerobic -
  • Spinning -
  • Realryder  -
  • Trampoline -
  • Power yoga -
  • Legs abs -
  • Παιδική γυμναστική (kidom) -
  • Zumba kids -
  • Cardio -
  • TABATA
Λ. Κωνσταντινουπόλεως 164, Περιστέρι, 12133, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
  • Cross training -
  • Suspension training (προπόνηση με ιμάντες) -
  • Pilates -
  • Yoga -
  • Functional training (Λειτουργική προπόνηση) -
  • Zumba -
  • Tumbao -
  • Animal Flow -
  • Barre Astie -
  • Aerobic -
  • TABATA -
  • Personal Training -
  • Tae Box concept -
  • Total Body concept
Βασιλέως Αλεξάνδρου 67-69, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια , Διαιτολόγοι
TRX σημαίνει προπόνηση με αντιστάσεις για όλο το σώμα, ο οποίος συνήθως περιλαμβάνει 2 ρυθμιζόμενους ιμάντες με λαβές που χωράνε τόσο τα χέρια όσο και τα πόδια. - Το Zumba είναι ένα είδος διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται αργοί και γρήγοροι ρυθμοί, καθιστώντας το ιδιαίτερα δυνατό στην καύση θερμίδων, με πολλαπλά οφέλη: Γυμνάζει ταυτόχρονα όλο το σώμα με έμφαση στους γλουτούς & κοιλιακούς. Συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της αντοχής του μυϊκού συντονισμού, της ευλυγισίας και του κυκλοφορικού, ενδυναμώνοντας την καρδιά & πνεύμονες. - Το CrossFit είναι ένα καινούριο άθλημα. Αποτελείται ουσιαστικά από ασκήσεις της ολυμπιακής άρσης βαρών, της ενόργανης γυμναστικής, του power lifting, του στίβου, της κωπηλασίας και άλλων πολυαρθρικών ασκήσεων, οι οποίες επιλέγονται εντελώς τυχαία και εκτελούνται με βασικό ανταγωνιστή τον χρόνο. - Το kickboxing είναι στην πραγματικότητα ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες, ακόμα και σε παιδιά. - Spinning είναι μία ολοκληρωμένη προπόνηση 45 λεπτών που στα προχωρημένα επίπεδα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα "σκληροτράχηλα" mountain bikes. Η ένταση είναι διαρκώς αυξανόμενη, η δυσκολία το ίδιο.
Συνταγματάρχου Δαβάκη 10, Χαϊδάρι, 12461, ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχολές Χορού , Εναλλακτικές Θεραπείες , Γυμναστήρια

Στο STUDIO PILATES ΙΖΟΛΔΗ ΚΟΥΤΛΙΔΟΥ κάνουμε:

  • Pilates - Εφαρμόζουμε την αυθεντική μέθοδο Pilates, τόσο σε ατομικά όσο και ομαδικά προγράμματα. - Το έμπειρο και πεπειραμένο προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας για να ακούσει με προσοχή τις ανάγκες σας και να σας προτείνει το κατάλληλο πρόγραμμα Pilates για την καλύτερη δυνατή εκγύμνασή σας! -
  • Pilates για παιδιά -
  • Fitness Pilates -
  • Pilates αποκατάστασης -
  • Personal pilates -
  • Pilates για μεγάλες ηλικίες -
  • Pilates με όργανα -
  • Θεραπευτικό Pilates - Η πλάτη, που ταλαιπωρείται με την καθιστική ζωή και τους υπολογιστές, έχοντας πόνους και την εικόνα με τους γυρτούς ώμους. βλέπει αμέσως βελτίωση. Είναι κάτι εύκολο για το Pilates, αφού ο στόχος είναι το δυνάμωμα των βαθιών μυών της σπονδυλικής στήλης που τη στήνουν. Σχεδόν από την πρώτη ώρα στήνεται, αλλά χρειάζεται χρόνο για να σταθεροποιηθεί εκεί και να μην ξαναπέσει. Ο αυχένας δυναμώνει και βελτιώνεται. Αφού ο θώρακας έρχεται στη θέση που πρέπει και ο αυχένας στήνεται καλύτερα και βελτιώνεται. Οι δυο τους πάνε πακέτο! Η μέση δυναμώνει, γιατί ο στόχος είναι να δυναμώσουν οι βαθιοί μυς της σπονδυλικής όπως είπαμε και πιο πάνω και έτσι βοηθιέται και η μέση. -
  • Yoga -
  • Μαθήματα Yoga -
  • Studio Yoga
Yoga - Aerial Yoga - Pilates - Personal Trainer - TRX
Βενιζέλου Σοφοκλή 41, Περιστέρι, 12131, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Personal training, Groupo training, Yoga, Pilates, Cardio Κινησιολογία ποδοσφαίρου MPF, ατομικές προπονήσεις ποδοσφαίρου, σεμινάρια προπονητών ΟΥΕΦΑ και ΤΕΦΑΑ, εξοπλισμός λειτουργικής προπόνησης, ένδυση και αξεσουάρ.
Personal Training
Ακροκορίνθου 20, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Πελοπίδα 112, Περιστέρι - Νέα Ζωή, 12135, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Γυμναστήριο μόνο για γυναίκες.
Δωδεκανήσου 1, Περιστέρι, 12136, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Θεραπεία με Ηλεκτροδιέγερση
Ευβοίας 6-8, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Λασσάνη 4, Περιστέρι, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Αγίου Ιερόθεου 46Β, Περιστέρι - Ανθούπολη, 12135, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Ησαΐου 18, Περιστέρι - Μπουρνάζι, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Ανδριτσαίνης 31, Περιστέρι - Ανθούπολη, 12135, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Πιλάτες
Καρυάτιδος 47, Περιστέρι, 12135, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Zumba, pilates, aerobic, προγράμματα αδυνατίσματος.
Υπηρεσίες Σωματικής Ευεξίας - Pilates - Yoga - Gyrotonic - Gyrokinesis
Νικομηδείας 1 & Τσαλδάρη Παναγή, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Φαναρίου 3-5, Περιστέρι, 12133, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Fitness, yoga, pilates, capoeira, muay thai, abs legs, body pump aerobic, step, bosu, pvibe massage κυτταρίτιδας, διατροφική παρακολούθηση.
Βασιλέως Αλεξάνδρου 27, Περιστέρι, 12131, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Πρώην Joe Weider
Pilates - Personal Trainer - TRX
Μεσολογγίου 54, Περιστέρι, 12134, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
25ης Μαρτίου 126, Περιστέρι, 12132, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Το γυμναστήριο We workout experts στο Περιστέρι εκτός από το κλασικό γυμναστήριο σου παρέχει και μια ποικιλία υπηρεσιών και παροχών τις sessions. Οι sessions συνεχώς εξελίσσονται και αναβαθμίζονται με γνώμονα το σύγχρονο fitness αλλά και τις ανάγκες του σύγχρονου αθλούμενου. Γι' αυτούς που θέλουν να αποφύγουν τη ρουτίνα του γυμναστηρίου, να εξατομικεύσουν την προπονητική τους προσπάθεια, να έχουν οικονομία χρόνου και συνεχή αποτελέσματα είναι η καλύτερη επιλογή. Οι sessions κατανέμονται σε : training sessions για προπονητική εμπειρία, wellness sessions για ευεξία και αναζωογόνηση, assessment sessions για συνεχή αποτελέσματα, beauty sessions για περιποίηση και ομορφιά.
Βασιλικών 37, Περιστέρι - Κηπούπολη, 12137, ΑΤΤΙΚΗΣ
Γυμναστήρια
Σελίδα:
1 2
 
Μοιράσου το:
 
     
Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσουμε γυμναστήριο και να κάνουμε αυτό το δώρο στο σώμα μας και στην υγεία μας. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η καθιστική ζωή καθιστούν απαραίτητο το να προσθέσουμε τη γυμναστική στην καθημερινότητα μας.

Στα γυμναστήρια σε Περιστέρι θα βρείτε:

- «Κλασσικό» Γυμναστήριο: Γυμναστήρια που διαθέτουν όργανα, βάρη και μπορείτε να πάτε για να ακολουθήσετε ελεύθερο πρόγραμμα, ή πρόγραμμα με την καθοδήγηση γυμναστή. Ενημερώνεστε για το ποιες μέρες και ώρες παραμένει ανοιχτό το γυμναστήριο που θα επιλέξετε και συνήθως μπορείτε να πάτε όσες φορές θέλετε βάση της συνδρομής σας.

- Γυμναστήρια με ομαδικά προγράμματα: Υπάρχουν πολλοί χώροι γυμναστικής, στους οποίους εκτελούνται προγράμματα γυμναστικής όπως cross training, functional training, συγκεκριμένα προγράμματα που στοχεύουν στους γλουτούς και στην κοιλιά κλπ. Μπορείτε να διαλέξετε τα προγράμματα που σας ταιριάζουν, ανάλογα με τους στόχους που έχετε θέσει για το σώμα σας. Επίσης, συνήθως τα κλασσικά γυμναστήρια διαθέτουν και ομαδικά προγράμματα, όπου με μια μικρή επιβάρυνση (αν και πολλές φορές συμπεριλαμβάνονται στην τιμή) μπορείτε να τα παρακολουθήσετε.

- Παθητική Γυμναστική: Πολλά γυμναστήρια διαθέτουν μηχανήματα παθητικής γυμναστικής, όπως power plate, τα οποία ειδικεύονται στη διάλυση του λίπους, τη σύσφιξη και την καταπολέμηση του τοπικού πάχους με τη χρήση ηλεκτρισμού για τη διέγερση των μυών. Η σωστή στάση του σώματος είναι απαραίτητη και γι’ αυτό πρέπει να υποδεικνύεται από τον γυμναστή.

- Ατομικά Προγράμματα Διατροφής: Σε πολλά γυμναστήρια, ανάλογα με τους στόχους του καθενός για την απώλεια βάρους, το κάψιμο λίπους ή την αύξηση της μυϊκής μάζας μπορεί να δοθεί και κάποιο εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.


Δε μένει λοιπόν παρά να επιλέξετε ένα από τα καλύτερα γυμναστήρια σε Περιστέρι ώστε να ξεκινήσετε την άσκηση για να αποκτήσετε ένα προσεγμένο σώμα.
Βελτίωσε  την φυσική και πνευματική σου κατάσταση, ξεκινώντας στο γυμναστήριο ένα ειδικό πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής! Θέλεις να διατηρήσεις άριστη  την φυσική  σου  κατάσταση, να βελτιώσεις την ψυχολογική σου διάθεση και να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα που θα σε βοηθήσει να διοχετεύσεις εποικοδομητικά την ενέργειά σου; Η αεροβική γυμναστική, είναι η ιδανική πρόταση για να αποκτήσεις και πάλι ευεξία και για να βελτιώσεις τόσο τις σωματικές όσο και τις πνευματικές σου επιδόσεις. Στα γυμναστήρια, μπορείς να ενημερωθείς  και στη συνέχεια  ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής που ταιριάζει απόλυτα στις δικές σου ανάγκες. Διάβασε παρακάτω, τους  επτά σημαντικούς  λόγους για τους οποίους δεν πρέπει άλλο να αναβάλεις την ένταξη της αεροβικής γυμναστικής στο πρόγραμμά σου…. Μπορείς να διατηρήσεις ή και να χάσεις βάρος Συνδυάζοντας την αεροβική γυμναστική με ένα προσεγμένο πρόγραμμα διατροφής μπορείς να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου ή ακόμα και να χάσεις τα περιττά κιλά
Γνώρισε ποια είναι τα οφέλη που θα κερδίσεις, ακολουθώντας στο γυμναστήριο, την μέθοδο γυμναστικής Πιλάτες (Pilates) Μία από τις πιο διαδεδομένες  μεθόδους γυμναστικής, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής είναι το Πιλάτες (Pilates).  Το σύστημα εκγύμνασης Pilates, αναπτύχθηκε από τον Γερμανό Joseph Hubertus Pilates, στα μέσα του 20ου αιώνα, με κύριο στόχο την σωματική και πνευματική ενδυνάμωση. Διάβασε παρακάτω τα οφέλη που θα κερδίσεις, αν συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου την εκγύμναση μέσω Πιλάτες (Pilates) και ακολούθησε στο γυμναστήριο, ένα ειδικό πρόγραμμα με αυτή τη μέθοδο γυμναστικής, για  να βελτιώσεις σημαντικά την φυσική σου κατάσταση. Γυμνάζεσαι  ολοκληρωμένα … Σε αντίθεση με άλλες μεθόδους γυμναστικής, με  το Πιλάτες (Pilates)  δεν γυμνάζεις μεμονωμένα τα μέρη του σώματός σου, αλλά ενδυναμώνεις  και   ισορροπείς την ανάπτυξη όλων των μυών σου και αυξάνεις την ευλυγισία σε όλο σου το κορμί. Ακόμα και αν ήδη ακολουθείς κάποιο άλλο άθλημα, μπορείς